etusivu ja profiilit

sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Minä

Minä!
 Hei! Eli pääin tehä tästä postauksesta minä postauksen. 
Olen kaksitoista vuotias tyttö. Omistan vihreät silmät ja ruskeat hiukset. Pituudeltani olen vaivaiset 162cm. Ainoat lävistykset jotka minulta löyty on korvikset. Lempivärejäni ovat: Vaaleanpunanen, pinkki, vaaleansininen  ja turkoosi. Pidän kaikesta suloisesta ja söpöistä asioista. Ilman jäätelöä en pystyisi elämään, enkä ilman karkkia. Kuuntelen vähän kaikkeä, eli musamakuni on todella laaja. Kuuntelen todella usein musiikkia, kun olen koneella. Harrastuksiini kuluu: Joukkuevoimistelu ja pullip nuket. Omistan Kolme Pullipia ja yhden Dalin. Omistan maailman parhaat ja ihanimmat kamut. Sekoillaan aina niiden kanssa ja lempinimeni on Kisuli XD.
Heippa!!

2 kommenttia:

  1. Ryttynaama >8D Eiku kiva kuva, ja kiva postaus ;)

    P.s Tiiän et me ollaan parhaita <3 >D

    VastaaPoista
  2. oonko mäki niit parhaita kavereita?

    VastaaPoista